Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Φίλοι? Ποιοι φίλοι? Πού?

Πφφ.. Πάνω που λες ότι ξέρεις κάποιον.. Με τον έναν ήμασταν φίλοι από το δημοτικό. Με την άλλη κάνουμε παρέα από πέρσι, δηλαδή από τη Δευτέρα γυμνασίου. Τώρα τελευταία η φίλη μου η Α. έχει σταματήσει να μου μιλάει και να κάνει τις τρελίτσες που έκανε όταν κάναμε παρέα. Τι τώρα τελευταία δηλαδή.. Από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Ο άλλος τώρα, ο Γ. έχει ψωνιστεί πάρα πολύ, και έχει σταματήσει να κάνει παρέα με εμένα και την φίλη και ξαδέλφη μου Β. Μερικές παρέες χαλάνε στο γυμνάσιο από κακές επιρροές. Έχουμε μείνει δύο άτομα στην παρέα, και ελπίζω να μείνουμε έτσι. Καλύτερα μία φίλη και καλή παρά πολλοί και σκάρτοι. Πιο πολύ έχω νευριάσει με τον εαυτό μου. Είμαι χαζή, γιατί κάνω τα πάντα για τους φίλους μου, χαλί να με πατήσουνε που λένε και στο τέλος με περνάνε για μαλ*κα και με εκμεταλλεύονται. Τι να πεις.. Το να βρεις καλό φίλο στις μέρες μας είναι σαν να ψάχνεις ψύλλο στ’ άχυρα. Όλοι σκάρτοι. Κοιτάνε να σου βγάλουνε το μάτι πριν τους το βγάλεις εσύ. Φάε για να μη φαγωθείς. Δεν το καταλαβαίνω. Όλοι καταβάθος χρειαζόμαστε τους φίλους, ακόμα κι αν δεν το παραδεχόμαστε. Γιατί να τους διώχνουμε μακριά μόλις τους βρούμε?


Κουνουπi

9 σχόλια:

  1. Εκμετάλευση, μίσος. Αυτά κερδίζεις από μία φιλία; Εγώ μόνο αυτά κερδίζω.
    Με εκμεταλεύετε και του δίνω δικά μου αντικείμενα για 1 και 2 μληνες ενώ εκείνς δεν δίνει τίποτα ο παλιό @$!@$.
    Η μάνα τους δεν με χωνεύει γιατί πάει σκάρτα στα μαθήματα. Εγώ πάω καλύτερα από εκείνον εμ, φταίω κι όλας;
    Όλα αυτά σε τί μου χρησιμεύουν; Και γιατί να συνεχίσω να είμαι φίλος του; Ποιός είναι αυτός να με κάνει ο,τι θέλει;

    Τζίνα έχεις δίκιο. Αυτά περνάω κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι αυτό που είπα, είναι πολύ δύσκολο να βρείς καλό φίλο στις μέρες μας. Για να τον βρεις θα πρέπει να ψάχνεις πολύ και να έχεις τα μάτια σου ανοιχτά συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τους συγγενείς, μου τους επέβαλαν...τους φίλους μου, τους επιλέγω.Κι όταν ξεσκαρτάρω μερικούς ή πολλούς στη πορεία, κρατάω έστω και έναν που αξίζει τουλάχιστον..Γιατί συνήθως η καλή μέρα φαίνεται απ'το πρωί!'Όσο δύσκολο όμως είναι να περάσει ελέφαντας από την τρύπα(βελονιού) σακοράφας,τόσο περίπου δύσκολο είναι την σήμερον ημέραν να βρεις φίλο με όλη τη σημασία και αξία της λέξεως,θεωρητικά και πρακτικά!Και κάτι άλλο .."Ο φίλος τον φίλον εν κινδύνοις γιγνώσκει".....Κάτι λοιπόν ήξεραν οι Αρχαίοι ημών πρόγονοί!Νομίζω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και συνεχίζω..."Σαν στο μπόι μου..... βρήκα πολλούς Σαν την Καρδιά μου όμως... Κανέναν"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερίζω και θερμοπαρακαλώ, απάντησε μου ΑΝ παίρνεις τα e-mail μου;Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Nαι, εχω λαβει 3 μεχρι στιγμης, τωρα θα τα διαβασω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα,ευχαριστώ για την ενημέρωση.Σε έβαλα και στ αγαπημένα μου στο νέο site και σε περιμένω όταν βρεις καιρό και διάθεση να μ'επισκεφτείς και αν θες να με διαβάσεις...Είναι εύκολο πια να γίνει εγγραφή-μέλους όπως π.χ.(Αναγνώστης στη Google στο παλιό μπλόγκ)Αν κάτι δεν σ αρέσει απ ότι σ έχω στείλει μου το λες..μέχρι να μάθω για τα ενδιαφέροντά σου συγχώρα με και κάνα λάθος,ευχαριστώ Σε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΝΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΕΝΟΧΛΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ...ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΕΘΑ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΣΑΣ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή