Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Το τραγούδι της σιωπής

  • Τίποτα δεν μπορεί να εκφράσει τα συναισθήματά μου.
  • Τίποτα.
  • Κανείς δεν μπορεί να με κάνει να κλάψω.
  • Κανείς.
  • Υπάρχει ενα πράγμα που με κάνει να φοβάμαι.
  • Έχεις ακούσει το τραγούδι της σιωπής;
  • Είναι η πιο τρομακτική μελωδία που μπορείς ν' ακούσεις.
  • Ξέρεις γιατί το φοβάμαι;
  • Γιατί μεσ' τη σιωπή κάποιοι ψυθιρίζουν την αλήθεια.
  • Και η αλήθεια είναι σκληρή.
  • Δεν αντέχω τόσο βάρος.
  • Απ' όλα τα τραγούδια που έχω ακούσει κανένα δεν είναι τόσο κακόγουστο.
  • Οι στίχοι είναι στοιχιωμένοι,
  • το όλο τραγούδι καταρραμένο.
  • Η διάρκειά του λίγα δευτερόλεπτα
  • κι όμως..
  • Αρκούν για να βλέπεις εφιάλτες.
  • Αν δεν το έχεις ακούσει είσαι τυχερός.
  • Όμως θα έρθει αυτή η στιγμή.
  • Δεν στο εύχομαι.
  • Όμως πρόσεχε.
  • Η ζωή δεν είναι πάντα δίκαια...

20.05.10
Κουνουπi

12 σχόλια:

  1. Απόλυτα συμφωνώ,(αν και δεν Σε νοιάζει απ ότι διαβάζω η γνώμη των άλλων),με την τελευταία Σου φράση..."Η ζωή δεν είναι πάντα δίκαια"....και κάτι από μένα για Σένα:Εκεί που Είσαι ήμουνα,εδώ που είμαι Θάρθεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συνεχίζω....λέγοντας ότι, με την πρώτη μου επίσκεψη,έγινα και αναγνώστης Σου.Και το χάρηκα,αν δεν σε κάνει κόπο και θέλεις ανταπέδωσε!Την Καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτο μου το ελεγε η γιαγια μου αρκετες φορες, πριν πεθανει. Κι επειδη δεν γινεται να το αποφυγω ουτε εγω ουτε κανεις αλλος, ζω τη ζωη μου οσο καλυτερα μπορω. Εξ' αλλου η ζωη ειναι μικρη, και πανω απ' ολα ζουμε μοναχα μια φορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά, απόλυτα καλά κάνεις ,γιατί εκτός των άλλων είναι και κατά δική Σου η ζωή,και την κάνεις ότι θέλεις και την χειρίζεσαι όπως θέλεις,και ειλικρινά σ εύχομαι να συνεχίσεις έτσι απλά και δυνατά να πορεύεσαι σ αυτήν την μοναδική και κακοτράχαλη δυστυχώς πραγματικότητα!Χαίρομαι, αν μου το επιτρέπεις, την επαναστατικότητα Σου κι εύχομαι κι ελπίζω να μην είναι της ηλικίας μόνο,αλλά να υπάρχει παραγωγική συνέχεια...Οι επαναστάτες και κυρίως οι ρομαντικοί,οι συναισθηματικοί και οι ευαίσθητοι άνθρωποι, μπορεί να ζουν λιγότερο αλλά ζουν εντονότερα κι αξίζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχω μαθει να σκεφτομαι και να αναλυω καποια πραγματα. Αυτο ειναι ολο. Επαναστατες ειναι ολοι αυτοι που μπορουν να επιβιωσουν σημερα αψηφωντας την κολαση που δημιουργησαν οι "λυκοι" της κυβερνησης. Εκεινοι οι λυκοι, ολοι εμεις οι υπολοιποι τα θυραματα τους. Αληθινη επανασταση θα γινει οταν οι λυκοι γινουν τα θυματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προσυπογράφω γιατί με εκφράζει απόλυτα η άποψη Σου,για το πότε θα γίνει η αληθινή επανάσταση,προσθέτοντας και την άποψη του αείμνηστου 'Ακη Πάνου"όταν δεις τον σπουργίτη και τ αηδόνι να κατατρώνε τον Αετό".........
    Επίσης με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο,και η φωτισμένη Σου άποψη για τους επαναστάτες που αντέχουν στην κόλαση που οι σημερινοί αυτόκλητοι διασώστες της χώρας, μας επέβαλαν σοσιαλιστικά αφού προηγούμενα με δόλο και ψέματα κατέκτησαν την εξουσία και προσπαθούν να μας απαξιώσουν με την βοήθεια πάντα των μελών του κλαμπ της Λέσχης των πλουσίων του πλανήτη και της νέας τάξης πραγμάτων.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "διασώστες"
    Πειτε μου εναν γιατι προς το παρον εχω σκασει στα γελια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παπανδρέου Γ.Παπακωνσταντίνου Γ.Ραγκούσης κλπ
    Εξαιρείται λόγω εκτοπίσματος ο Πάγκαλος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και συνεχίζω λέγοντας ότι επειδή ήρθαν λέει και ανέλαβαν το βαρύ αυτό έργο... να σώσουν δηλαδή την Ελλάδα, από μόνοι τους αυτοαποκαλούνται συνεχώς και αδιαλείπτως με το επίθετο αυτό, και δεν είναι καθόλου δικός μου ο χαρακτηρισμός...του "διασώστη"....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαιρετώ..επειδή δεν έχω τεχνικές δυνατότητες τέτοιες που να μπορώ να αντιγράφω ή να επικολλώ σε φίλους -αναγνώστες- και -μη... κείμενα και απόψεις,κι επειδή,πολλές φορές έχω ενδιαφέροντα πράγματα να προωθήσω όπου εγώ νομίζω κι επιθυμώ,γράψε μου το email σου ΑΝ επιθυμείς να σου "προωθώ" ότι νομίζω καλό ενδιαφέρον!Είναι δικαίωμά Σου και η αρνητική απάντηση Σου.Τα λέμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή