Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

Θα έρθω ξανά

  • Μάνα μην κλαις, δεν μ' έχασες
  • απλώς έφυγα για λίγο
  • θα έρθω ξανά, το υπόσχομαι,
  • μα κάνε υπομονή.
  • Μάνα σταμάτα να θρηνείς
  • και βγάλε από πάνω σου τα μαύρα.
  • Τα στήθια που εγώ βύζαξα
  • μην τα καταματώνεις.
  • Μάνα μου, μητέρα μου,
  • είσαι μονάχα μία
  • πάψε να με μοιρολογάς,
  • πάψε για με να ουρλιάζεις.
  • Μανούλα μου, μητέρα μου,
  • στο είπα φορές χίλιες.
  • Θα έρθω ξανα,
  • με δώρα πολλά,
  • θάλασσες θα περάσω μύριες.
  • Τα μάτια σου θέλω να δω,
  • όμως όχι βουρκωμένα.
  • Θέλω να τα δω να λάμπουνε
  • μονάχα για εμένα.
  • Θυμάμαι τότε, που ήμουν μικρός,
  • έπεσα και χτύπησα
  • στο κοντινό μας ακρογιάλι.
  • 'Ηρθα σε σενα, το φίλησες
  • και μου 'πες με γλυκειά φωνή
  • "μέχρι να παντρευτείς θα γιάνει".
  • Αχ, μάνα δεν πρόλαβα να παντρευτώ,
  • η πληγή υπάρχει ακόμα
  • ξαπλωμένος σε αναπολώ,
  • σε 'τούτο 'δω το στρώμα.
  • Μάνα, σταμάτα να θρηνείς,
  • σταμάτα για 'με το κλάμα.
  • Θα έρθω ξανά για να με δείς
  • σταμάτα αυτό το πράμα.
  • Όταν θα έρθω θα σου φέρω ένα μαξιλάρι
  • φτιαγμένο από σύννεφα κι ανέμους
  • για να 'χεις για προσκεφάλι.
  • Μέσα θα σου ΄χω ένα σταυρό
  • φτιαγμένο από αγάπη,
  • λίγο θάλασσα, λίγο ουρανό,
  • δίχως κανένα δάκρυ.





Αφιερωμένο σε μια μητέρα που έχασε νωρίς το μοναχογιό της. Κουράγιο..


20.05.10
Κουνουπi

3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Σου....το ένα καλύτερο απ τ'άλλο τα ποιήματά Σου,γεμάτα,συγκίνηση,συναίσθημα ευαισθησία κι αισιοδοξία!Δεν θα κουράζομαι να σε συγχαίρω κάθε φορά που θα μπαίνω στο γλυκό Σου μπλόγκ, με το έντονο άρωμα της ποιητικής Σου έκφρασης .....
    Υ/Γ:Ευχαριστώ για την επίσκεψη-ανάγνωση στον" Γραφέα Πεζικού",που αν δεν Σου κάνει κόπο μπες Σε παρακαλώ και στον νέο που εσχάτως μετακομίσαμε Http://www.thema-xronou.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι το ειδα και προσπαθησα να βρω που στο καλο ειναι το κουμπι για να γινω αναγνωστρια αλλα χαθηκα εκει μεσα :P Θα το ψαξω ακομα λιγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στο νέο....προς το παρόν, εγγράφεστε απλά.Αν και ακόμα δεν γνωρίζω και πολλά πράγματα(περί αναγνωστών) αυτά τα χειρίζεται ο διαχειριστής-γιος μου Στέργιος!Περισσότερο θέλω εκεί να με διαβάσεις,αν σου είναι δυνατόν,χωρίς να σου γίνομαι ενόχληση και φόρτωμα.Ευχαριστώ Σε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή